Amicii…

Astazi mi s-au intimplat doua lucruri: unul bun si unul rau! Ca in bancuri. Sa incep cu cel rau:am aflat de tradarea unei amice pe care o credeam fidela mie. Si lucrul bun:am primit un premiu nesperat de la cineva  care nu credeam ca imi este asa buna amica! Totdeauna am gindit ca viata este ca o roata care se invirteste! Rotatia ei este controlata, cred eu, de bunul D-zeu. Asa vreau sa fie pentru ca acest gind imi da speranta si putere.Exista in viata o masura cu care sunt rasplatiti toti. Si gindind asa imi cresc iarasi aripioare! Ce s-a intimplat astazi este ce am asteptat….Aveam nevoie de un pic de recunoastere,de un pic de bucurie! astazi a fost,totusi, ziua mea norocoasa….

Lasă un răspuns

