Pomul de Craciun

dsc03327

dsc03324

Se apropie Craciunul. Singura bucurie… Am facut curatenie, am impodobit bradul. Ma pot lauda, am un pom de Craciun foarte frumos. Este molticolor anul acesta. I-am pus globuri argintii,aurii, rosii, galbene, rotunde sau in picatura. Are si globuri albastre si mai ales multe figurine: ingerasi, om de zapada, pitici, Mos Craciun. 

dsc03321

L-am ornat si cu globuri din matase pe cadru metalic, turturi, luminari si instalatie cu luminite albastre ca sclipirea zapezii.  Acum pot sa spun ca este cea mai frumoasa parte a anului si mai ales cea mai frumoasa sarbatoare. Nu te intereseaza criza mondiala, faci cumparaturi, te simti bine si mai ales te simti important. Faci cadouri celor dragi si celor mai putin dragi (cu speranta la reconciliere), astepti cu emotie mesajele de la prieteni, rude, copii… Simti cum spiritul Craciunului iti intra in casa si simti cum miroase a Mos Craciun! Nu are importanta ca esti mic sau mare, ai aceleasi emotii, aceleasi asteptari. Daca te concentrezi poti auzi clopoteii renilor. Mi-am cumparat blanita de ren si am pus-o in fata patului din dormitor.  Am pregatit  totul si acum mergem sa ne colindam parintii. Ei sint legatura noastra cu cele sfinte…Atita timp cit ai parinti poti sa spui ca esti copil, indiferent de virsta. Afara ninge cu fulgi mari…Precis mosul e pe drum!

Lasă un răspuns

