Mai este ceva de spus?

A mai trecut o saptamina…Toti ochii sunt atintiti asupra noastra. Ai emotii cind vorbesti cu cineva, de teama sa nu fie interpretat in vreun fel. Pacientii sunt suspiciosi, nici nu mai sti ce sa faci sa nu se mai nasca conflicte. Am ramas uimita de rautatea revarsata impotriva medicilor. Ca in orice profesie exista si lucruri rele. Dar ,de data aceasta s-a aruncat cu venin pe tot personalul medical. Ca sa aiba audienta, presa si TV au folosit tot felul de titluri spectaculoase. Mai ramine sa ne puna o stea in piept pentru recunoastere. Cred ca acesta este portretul unui medic cinstit si bun: sarac, imbracat de la vechituri, cu pantofii rupti, fara casa , doar cu o chirie ieftina, cu multi copii slabanogi, fara masina pentru ca mersul pe jos e sanatos…Medicul fericit ,bine imbracat, puternic{ moral vorbind} implinit, satisfacut de munca lui, nu este pentru Rominia. Este indecent!  Sa stiti ca relatia noastra cu pacientii era buna. Acum suntem suspiciosi unii cu altii. Parca ne punem reciproc la incercare…Sper ca din toate acestea sa iasa victorioasa intelepciunea.

19 Răspunsuri

  1. Nu mai e nimic de spus… ca tot degeaba, din pacate. Totul e sa mergi mai departe, asa cum te stiu, cu constiinciozitate si gragoste de oameni. Oricum, TU vei fii apreciata de cei carora viata le-a intersectat drumul cu tine, la nevoie. Si crede-ma ca toti iti sunt recunoscatori, indiferent ce se spune in presa si la TV. Nu-ti mai face sange rau, nu te mai necaji ca familia ta are nevoie de tine…

  2. stati asa sa pricep si io
    carevasazica doamna e medică, de satu mare?
    auliu, nici nu vreau sa ma gandesc ce va fi cand voi incepe cu acuzatiile😀

  3. a, nu, auzisem deja treaba asta cu cel mai bun ORList🙂

    • A, nu , nu cred! Nu ne-am privit (inca } intre patru ochi! Eu sunt! Restul sunt numai atunci cind plec eu in concediu. Ha ,ha ,ha !
      Mi-a placut chestia cu buda. Subscriu!
      Apropo! Vreau culori mai vii pe blog. Asa ca fetita!

  4. domne asa se lauda al2lea cum ca nevasta-sa…😀

  5. 🙂
    Esti singurul care te-ai prins si ai si recunoscut ca ai facuta legatura intre noi… Si DA! Ma laud, ca am cu cine! Doar ma stii: frumos, destept si mai ales… modest. Asta sunt.

  6. acuma serios, chiar va imbracati mai saracacios de cand cu…?🙂

    • NU, serios nu. Si umblu si cu masina. Eu imi respect meseria, pacientii si pe mine. Eu functionez optim numai daca ma simt bine in pielea mea. Un dr. rupt in coate nu cred ca e mai bun…

  7. pai! ce sa mai vorbim de cel mai bun…😀

  8. Ce faceti voi acolo? 🙂 Cafea fara mine nu se poate. Si, vecine, e invitata si sotia ta.

  9. nu!
    ca nu vrea sa-i faca blog🙂

  10. *sa-si (sunt pe tastatura flamanda)

  11. Nu ai putere de convingere? 🙂 Pai lasa, ca poate o lamurim impreuna, la cafeaua cu pricina. Pentru tine am si altceva, de degustat…

  12. io aduc afinata

  13. Vai de mine! Deja mi-e frica de cate ori m-ai amenintat cu ea. 🙂

  14. E vorba de amenintarea cu sticla de afinata, despre care tare multe am auzit. Scrie si in ziar…🙂

Lasă un răspuns

