Amintiri de altadata si de acum

Satmareanca a trezit in mine amintiri la care nu mai umblasem de mult. Ii multumesc pentru asta.Asta inseamna sa fi ziarista adevarata, sa poti induce celor din jur sentimente, trairi. Daca nu gaseam la ea un imbold, nu cred ca as mai fi avut timp sa ma gandesc la anii „80.De cele mai multe ori vrem sa uitam cate ceva si de fapt ne instrainam de noi. Si acum va invit sa va ganditi macar la un lucru care v-a marcat viata si v-a determinat intr-un fel. Pentru mine acum este important ca v-am cunoscut pe voi toti. V-am scris in jurnalul meu de bord. Santeti intr-un fel busola de care aveam nevoie acum.

9 Răspunsuri

  1. tot din cauză de Crina mi-am adus aminte de copilarie. si nu stiu daca e cel mai important dar cu siguranta m-a marcat faptul ca la 6 ani am ramas singur cu mama si cu bunica. m-a cam facut mare de timpuriu chestia asta. si al dracu sa fiu de-mi pare rau

  2. Ucideţi-mă atunci!😀 Mai muncesc oleacă şi mai spre seară (asta însemnând noapte) vin să mă revărs pe aici🙂

    Gabi, musai să bem o cafea când îi dau lui Al2-lea cel de-al doilea premiu câştigat la concursul de pe blog🙂

  3. O primadona cu ganduri alese, al 2lea trebuie sa fie foarte fericit sa va aiba alaturi. Va doresc o primavara minunata.

  4. Gabi, dacă nu vii, mă dau bolnavă şi va fi musai să ajung pe mâinile tale😀

    Scuze că nu am mai ajuns aseară să-mi revărs gândurile, mi se mai întâmplă să se reverse oboseala peste mine după câteva zile de „gardă”. Dar mă bag cumva în priză că altfel nu mă recunosc😀

  5. Ganduri frumoase de primavara de la un oltean (sotul meu ), pentru prima doamna a celui de al2 lea.Sanatate multa si impliniri marete.

  6. urarile de paste le scriem tot aici?

Lasă un răspuns

