Nu sunt eu de vina

Cred ca m-a lovit rau astenia de primavara, altfel nu imi explic cheful nebun de  nimic, nici macar de  ce imi place. Ma uit in jur si vad si  altii asemenea mie.

Astenia vine cu:

sentimentul de „golire”, suparare,anxietate

oboseala, lipsa de energie

lipsa de interes pentru activitatea de zi cu zi

insomnie

tristete

probleme de alimentatie

lipsa de concentrare

nu poti sa iei decizii

Daca avem macar 2 din cele enumarate, trebuie sa schimbam ceva. Sa tragem draperiile mai de dimineata, sa nu lenevim in pat sau pe fotoliu,sa ne imbracam frumos,sa ne intalnim cu oameni dragi,sa ne cumparam ceva ce ne dorim, sa daruim. Trebuie sa zambim, la inceput poate fortat, apoi ,incet incet ne revenim. Eu am inceput deja sa scutur norii din jurul meu. Va invit si pe voi dragilor.

9 Răspunsuri

  1. am un articol despre cum sa combati astenia asta :D…desi sunt sigura ca tu stii de zece ori mai bine decat mine😉

  2. pai da
    dar daca altii sunt in stari aiurea trebe maziliti😀

    • @trexel Da trebuiesc maziliti. Nu toti au dreptul sa fie asa cum vor. De unii avem nevoie ca suport moral. Barbatii sunt mai puternici , avem nevoie de zambetul lor.
      @al2lea O sa stam mai mult afara? Super! Incepand de cand? De vineri?
      @loreley Cand citesc blogul tau ma destresez!

  3. Nu, nu… trebuie sa asculti de mine… faci cum crezi!🙂
    Veselia e cel mai bun remediu impotriva asteniei de primavara. Mi-a zis mie o doctorita…
    Asa ca mancati fructe, radeti, radeti, radeti si iesiti naibii in aer liber! Nu vedeti ca a venit primavara?

  4. na bine, maziliti-ma😛

  5. mda, ma astept la o cafea cu sare😀

  6. Cu sare amara…🙂
    E buna pentru digestie, impotriva constipatiei, previne aparitia hemoroizilor…
    Totul e sa stai pe-aproape… 🙂

  7. Sa imi explice si mie cineva ce e cu sentimentul „de golire” acolo nu am inteles eu😛

Lasă un răspuns

