Sa ne schimbam vesmintele

A trecut si iarna asta. Oricat ar vrea ea sa mai ramana, nu mai are putere. Asa ca dragilor, va invit la schimbare de ton.

Mai este putin si vom sarbatori Pastele. Cand eram acasa,copil, aceasta era cea mai frumoasa sarbatoare. Totdeauna mama imi cumpara ceva nou de imbracat. Suntem trei frati si toti primeam cate ceva.  Parintii imi cumparau o fustita, de obicei plisata, pentru ca asa era moda, o bluzita si totdeauna o pereche de pantofi de lac . La pantofi asortam sosete trei sferturi,albe cu dantela. Doamne, ce fericita eram! Abia asteptam ziua cand mergeam la biserica sa ne impartasim, pentru ca atunci ne imbracam cu lucrurile noi. Mama se ducea la bunica la Rucar si facea niste covrigi speciali si mancam cu o placere de nedescris. Ai mei nu cumparau niciodata prajiturile pentru sarbatori. Toate erau facute in casa. Era la fel ca in povesti. Mirosea a toate bunatatile de iti ploua in gura . Dar nu aveai voie sa mananci decat dupa ce veneai de la biserica. Era frumoasa copilaria atunci. Nu erau atatea programe la televizor, ale noastre erau toate dealurile si culegeam flori de primava, ghiocei, brinduse, toporasi…

branduse

toporasi

Credeti ca mai cunosc copiii de acum aceste flori?

16 Răspunsuri

  1. Unde-i primăvara asta? E aşa gri oraşul că nu-ţi arde de nimic. Nici măcar de înnoirea garderobei şi de alte lucruri minore pe care ai vrea să le schimbi aşa cum se întâmplă întotdeauna primăvara.

    Io m-am săturat de atâta gri şi atâţia oameni posomorâţi…

  2. Buna intrebarea

    Nu cred ca mai stiu , dar nici noi nu mai avem timp sa ne ocupam de ei asa cum se ocupau ai nostrii de noi.
    Ritmul vietii e mult mai nebun azi.(poate asa era si mai demult dar fiind copil nu simteam).

    @Crina referitor la fete posomarate…

    Azi asa de bucuros am fost, am fost cu fiu-meu in gradina Romei si era plin de copii, toti radeau ,veselie mare….
    venise putin soare si peste noi….a fost…hmmm…minunat..

  3. Ia uite la mine pe blog… acolo e primavara…si bine inteles, la Primadona.
    A! Ti-a spus cineva ca-ti sta bine in rosu?🙂
    Noi (eu si primadona) nu purtam niciodata gri… si nici nu suntem (de obicei) posomorati!
    Primavara vine daca o chemi! Deci: iesi pe terasa si trage aer in piept… simti primavara?

  4. domne io aveam in gradina numa toamna branduse. care le toca bunica intr-o anume faza de maturitate si facea otrava pt soareci

    • Doamne , nu stiu ce sa ma fac cu tine?! Ce pot sa spun sau sa fac pentru a-ti trezi sentimente mai bune? Sau poate esti sarea si piperul fara de care mancarea{spirituala} nu are nici un gust. Nu pot sa spun ca imi displace…

  5. @Trexel
    Si din alea de primavara ce se face?
    Sau tu nu aveai? A! tu aveai num ai castraval sau cum naiba ii mai zice.
    Se spune ca daca intalnesti o brandusa de primavara cu una de toamna ti se implineste o dorinta. Stiai asta?

  6. da, nu stiu ce se intampla da, chiar si mie mi se pare ca uneori sunt prea optimist😀
    intalnitu ala de branduse se rezolva prin teoria relativitatii eventual.

  7. ma tot uit in poza de pe banner… nu-l vad nicaieri pe vecinu vanzand seminte😀

  8. @Trexel

    1 Cele doua branduse se pot intalni intre paginile unei carti
    2Am crezut ca o sa-ti dai seama unde este facuta fotografia
    3Ce sa fac ? esti optimist si gata!

  9. mi-am dat, chiar d’aia am intrebat, e mare cautare de seminte pe la cerb

  10. @Trexel
    Eu faceam pozele… fotografiam blonda mea preferata. Asa ca nu te-am observat… Chiar erai in spatele tarabei?🙂

  11. Vine primavara…mai incet ca in ani trecuti da vine……trebuie doar sa o asteptam.

  12. Mie mi-o fo atata de frig azi ca vroiam sa-ti dau un telefon sa-ti spun sa-ti amani postarea asta inca vre-o 2-3 saptamani.🙂

  13. ok, bun, ne schimbam hainele da… tre sa ne si spalam cu ocazia asta?

    • @trex
      spalatul nu e obligatoriu. Ajunge un pic de saliva si neaparat un parfum frantuzesc.
      @satmareanu
      Pana se va face cald iti dau un ceai fierbinte. Saptamana viitoare mai incerc o data, da de reusesc sa chem primavara.

Lasă un răspuns

