cipy

Distractie de weekend

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

more about "cipy ", posted with vodpod

5 Răspunsuri

  1. domne daca va spun cu cine m-am intalnit azi o sa muriti de ciuda😀

  2. am murit de dragul lui…superfain! Si eu care ma laudam cu hamsterul meu ca stie cum il cheama😦 m-ai facut geloasa …

  3. Nu vreau sa va dezamagesc dar papagalul ala nu vbeste…E cineva in spate care isi subtiaza vocea.Un papagal nu poate sa poarte o conversatie ci doar sa repete anumite sunete(ma rog sa le imite).Toate bune si frumoase pana cand pupa mama piciorushul si el zice si burtica.E prea de tot
    Cel putin mi se pare o facatura chestia asta.Oricum este ff amuzant si am ras copios

Lasă un răspuns

