M-am saturat

M-am saturat de taximetristi! In special de cei din fata Spitalului vechi. Stau acolo la pomana, mai ca nu te lasa sa treci. Nici salvarea nu are unde opri! Au inchiriate doar cinci locuri dar se intind pe mai multe. Astazi, pur si simplu m-au blocat in parcare si nu imi dadeau voie sa ies. Toti imi faceau semn sa ma uit mai bine. Putin a lipsit sa nu dau in ei de furie, cu masina bineanteles. In parcarea cu pricina,sunt ciori, taximetristi si multe masini.M-am saturat…

2 Răspunsuri

  1. ei na, asta-i chiar culmea
    pai salvarile blocheaza si incurca circulatia
    spitalu e de vina ca nu are elicoptere de interventie
    nu saracii taximetristi
    ce tupeu domne!

  2. @ Trex Da, am gresit. O sa fac penitenta. Acum se liciteaza vreo cinci elicoptere pt. spital. In rest nu mai sunt bani pt. medicamente, materiale sanitare, salarii etc. Dar e bine! Rau e ca nu am plecat de aici, din tara, la 20 de ani. Oare mai prind o slujba de ingrijitoare in Izrael?

Lasă un răspuns

