Gradina mea

Invitatie la odihna…

7 Răspunsuri

  1. Primadona…vai ce gradina frumoasa ai !Chiar mi-am odihnit ochii in culoarea florilor tale.

    O gradina de culoare in a ochilor retina,
    Munca si indemanare , rezultatul un album
    ROGVAIVUL ce se vede, tuturor incet imprima
    Curgerea de timp si spatiu invelita in parfum

  2. Sunt fericita! Azi am primit un cadou frumos. Multumesc Maminineta!. Mi-am lipit versurile de sufletul meu.

  3. Prima dona sau Bella dona? Doar asa poate fi o persoana inconjurata de tot ce are natura mai frumos de oferit.

    Ce ar fi daca intr-o buna zi, de ce nu chiar asta! cineva iti spune ca exista ceva si mai frumos de atat? Oamenii din jurul nostru, cei care ne calca pe urme pe strada, cei pe care ii admiram in departare? cei pe care nu reusim sa ii surprindem decat o clipa cu privirea.
    Ce ascund scanteie le joaca in ochi, cum zambesc, cum isi plimba trupul? detaliile care fac strada frumoasa…
    Sophie

  4. Da, e frumos ce spui. Sunt multe lucruri de descoperit. Asta coloreaza viata. Sunt multe lucruri frumoase care trec pe langa noi .De multe ori simti nevoia sa te separi, sa te identifici si atunci te retragi si respiri in mediul tau , macar cateva momente.

  5. TheGabrielist este doar la un clik distanta de o gura de un strop de liniste in confortabilul tau loc din fata computerului.
    E un ‘kinder’ acum dar cu inspiratie si bunavointa va creste precum o floare bine ingrijita.
    PS : am darut flori unui bun prieten zilele trecute. Pentru mine raman cel mai frumos cadou posibil
    Sophie

  6. invitatia e pe bune sau numa asa?😀

Lasă un răspuns

