Ce este dragostea

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

more about „Ce este dragoste„, posted with vodpod

 

 

4 Răspunsuri

  1. ce simple par lucrurile cele mai dificile, printre care si iubirea, privite prin ochiii de copil! Frumos intr-adevar.

  2. Copii nostrii sunt destepti
    Raspuns dau la orice-ntrebare
    Si citeodata nu te-astepti
    Sa aiba asa dreptate mare.

  3. Ieri seara ,am avut de lucru mult si baiatul meu Marc de 2 ani jumate inainte de a merge la culcare ,a venit la mine si din senin a inceput sa ma pupe pe mana ,dupa care ma tragea jos de pe scaun ca vrea sa-i dea pupic la tata.
    M-am aplecat si m-a coplesit cu cativa zeci de pupici….
    Ma uitam la el zambind ,dar eram mirat si nu am spus nimic….

    La care el: spune tata ceva ! spune tata !

    Eu blocat: ce sa spuna tata ?

    El: „Spune-mi ca ma iubesti” !

    Efectiv eram in transa ,nu stiam ce e cu mine ,picioarele imi erau moi….eram „terminat”.

    Normal ca i-am spus ca-l iubesc ii spun asta de zeci de ori in fiecare zi.

    Colac peste pupaza ,s-a dus in pat ,si a inceput sa ma strige de acolo : „tata ! ,tata! hai sa faci nani cu mine!”

    In 2 ani jumate a fost prima oara cand a adormit la mine in brate,fiind un mamos cum nu mai e altul.

    Am uitat de munca, de stres, de tot si m-am simtit asa de bine cum niciodata in viata mea nu m-am simtit !

Lasă un răspuns

