„Nesansa ghinionista”(am plagiat dar se potriveste si aici)

Ieri am fost la piata de langa spitalul nou pentru cateva cumparaturi.In partea din dreapta a pietii sunt tot felul de birturi in care isi petrec timpul o adunatura pestrita de oameni. Era cam ora 17. In fiecare incapere mica si intunecata erau clienti. M-am intrebat daca nu sunt niste norme igienico-sanitare pentru a aproba functionarea acestora. Dar nu asta este tema pe care o propun spre meditatie. Nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut un tanar cam de 28 de ani, imbracat cu un trening de firma, aratos dar cu o privire incetosata, ce a iesit in deriva din bar si striga la un copilas de vreo 3 ani. Copilul avea o mutrisoara obosita, era murdar pe fata si isi facea de lucru cu nu snur.

-Ce e tata, e bai?

-Da, e bai! raspunse el,impleticindu-se. Hai in coa! si se vedea ca limba ii era grea. Ii trebuisera probabil vreo cateva ore ca sa ajunga asa, timp in care micutul statuse cu el ,cica, la plimbare in parc. Frumos exemplu! Pentru copilul acela betia tatalui era o normalitate demna de urmat mai tarziu. Nici nu stiu cine ar putea lua masuri in astfel de cazuri. Poate tatal era in concediu de paternitate. Poate colegii Crinei o sa ii fotografieze si o sa-i puna la Gazeta, pe o pagina destinata lor.

10 Răspunsuri

  1. Parca o sa le pese daca apar in ziar !
    Parinti denaturati…o sa fie veci pururea de astia….
    Solutiile ? ma depasesc😦 !

  2. care m-am prins de unde e titlul…

  3. …Care si eu m-am prins.

  4. Primadona- viciul nu se tratează.Exemplul personal e insuşit de copil care in timp devine exact ca tatăl său.Degradarea asta continuă a individului uman nu duce la bine.Ce să mai vorbesc de boli ce apar mereu.

  5. care deduc ca fiicamea va sfarsi tot blogheritza

  6. […] aşteptăm să confirme: Primadona, Al2lea, Trexel, Radu Ungureanu, Adrian SM şi […]

  7. Doua proverbe populare sunt elocvente:
    „Ce naste din pisica, tot soareci mananca.”
    si
    „Aschia nu sare departe de trunchi”. Si totusi, in cazul meu, un ,dar posedat de uratul viciu al fumatului, nu am reusit sa-l transmit fiului meu de 31 de ani (de altfel, ma bucura asta), in schimb, el a reusit sa ma contamineze iremediabil cu viciul numit internet.
    Felicitari pentru blog!

  8. Iar pentru ca in blogrollul Primadonei descopar cativa prieteni dragi mie, si cum prietenii prietenilor mei, totdeauna sunt si prietenii mei, musai ca primadona sa faca parte si din blogroll-ul meu!

Lasă un răspuns

