Un vis …

 Intr-o zi frumoasa de 4 iulie, cu cer senin si soare portocaliu, multe inimi au batut la fel, emotionate si pline de sperante. O multime de stelute s-au inaltat spre cer, multi ochi inlacrimati de fericire le-au urmarit. Am fost fericita ca o steluta din cele multe era a mea. Multumesc lui Dumnezeu ca m-a ajutat sa traiesc astfel de momente. Atunci, in clipele acelea, am avut incredere in viitor…

 

5 Răspunsuri

  1. Felicitari !
    Bucuria copiilor nostri = bucuria noastra x infinit.

  2. Decanul promotiei 2009, al UMF Cluj Napoca a spus la finalul discursului:
    „Daca vrei sa fii fericit o zi, fa un chef; daca vrei sa fii fericit o luna, casatoreste-te; daca vrei sa fii fericit o viata intreaga, invata!”

    Tinerii medici au sansa si dreptul sa fie fericiti toata viata. Pentru ca ei invata toata viata.

    Norocul meu ca am fost ocupat cu filmatul si fotografiatul ca altfel as fi plans de emotie, mai tare ca si primadona.

    Sunt fericit si mandru ca fiul meu a absolvit una din cele mai bune facultati de medicina cu recunoastere europeana.
    Emotiile nu se pot descrie. Trebuiesc traite…

  3. Fericită mamă, fericiţi parinţi, să va traiască feciorul, să vă bucuraţi împreună de viaţă.

  4. FELICITARI DRAGA MEA…SA-TI TRAIASCA SI SA TE BUCURI MEREU DE REALIZARILE LUI!
    NIMIC MAI FRUMOS DECAT REUSITELE COPIILOR!

  5. Felicitări! Atât copiilor, cât şi părinţilor, care îi sprijină cu umărul…dar mai ales cu dragostea lor nemăsurată. Aceşti copii merită! Şi aceşti părinţi.

Lasă un răspuns

