JELSA – Otok Hvar – Bar Croata

Ma adun picatura cu picatura, imi iau iubirea cu mine si plec…

 

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

more about „JELSA – Otok Hvar – Bar Croata„, posted with vodpod

 

16 Răspunsuri

  1. Frumos film, cu muzica pe masura…Voi l-ati facut? Pacat ca plajele lor nu prea au nisip, dar peisajul e superb si e atata mare, mult albastru si verde odihnitor, presarat cu rosul acoperisurilor….Se vede ca astepti vacanta! Sa fie o vacanta reusita! Si noi plecam poimaine. O seara excelenta!

  2. Odihna placuta!!!!

  3. Multumesc de urari. Sper sa ne odihnim. Vrem sa vedem cat mai mult din insula si poate o sa trecem si in Italia.
    Vacanta placuta pentru toti care o au acum.

  4. Si eu tb sa plec azi ,sa fiu in drum spre Mamaia,dar JR a facut o bronhopneumonie si l-au intrenat😦
    La inceput am zis ce ghinion ,dar dupa ce m-am dumirit am zis: stai mai omule! ca cel mai imp. lucru din lume e sanatatea copilului si mai bine ca m-a prins aici acasa decat in Constanta….
    Asa ca tot raul spre bine !

    Sanatosi sa fim !

    Concediu placut !

    • Daca stiam veneam in vizita la voi. Asa e, mai bine ca s-a intamplat acasa. O sa fie bine in aprox. o saptamana. Si azi am fost in spital pana la 12. Dar eu stiu ca o sa fie bine si o sa puteti sa plecati la mare peste o saptamana. Va doresc sanatate multa si vacanta placuta apoi. Pe curand!

  5. Multă sănătate tuturor!!!
    Vacanţă frumoasă şi plină de bucuriii, relaxare, timp superb şi să ne revedm cu bine pe-aici, pe la mine, pe la alţii. Cândva, în august! Vacanţă minunată!

    • @primadona Ce ar fi mai indicat pt copil dupa o bronsita spastica : mare sau sovata (praid) ?
      Luni il extrerneaza si o sapt stam acasa in standby dupa care avem o saptamana de mers undeva ….
      (noroc ca am facut asig storno la concediu programat pe sapt asta)

      • Marea Cristian! Nu e bine sa-l cobori in mina unde e temperatura mica. Aerosolul cu sulf e f. bun. Cred ca e la Mamaia. La Mangalia e sigur.

  6. Hehe pana la urma peste o saptamana ,daca totul e ok mergem chiar la Saturn de data asta ,langa Mangalia🙂
    Thx !

  7. Vacanţă frumoasă! Croaţia e marea mea dragoste descoperită acum doi ani. Dacă nu ajung anul ăsta pe acolo şi mor😀

  8. dar preturile cum sunt in statiunile din croatia?

  9. Primadonaaaa, asteptam sa te intorci…

  10. Am revenit din partea a II-a a concediului, voi pe unde sunteti? Ai un mic dar la mine pe blog. O zi buna buna! Pentru anul viitor am ales …Croatia!

  11. Bine ati revenit! E timpul sa-mi cer scuze pentru deranj, v-am plictisit destul si abia acum imi dau seama. Deh, sunt incepatoare…zi buna.

Lasă un răspuns

