Inapoi la nimic…

Ne-am intors la ale noastre. Am gasit acasa aceleasi gropi sau poate chiar mai multe, aceleasi nimicuri scumpe, foarte multe probleme. Acum ne-am dat seama ca suntem intr-o criza crunta. Nu mai sunt bani si pe  posturile de Tv si in presa toata lumea ne sperie: sa vedeti ce o sa patiti, nu mai sunt bani de salarii, de pensii, 10 zile de concediu fara salariu, bla, bla, bla…Ma gandesc ce vina avem noi in toata aceasta treaba si mai ales de ce trebuie sa suferim numai noi, talpa tarii. La servici mi-a ramas  ca material de lucru doar varba buna, oricum ea vindeca jumatate din boala. Nu mai sunt bani si asteptam rectificarea. Noi cei in halate albe trebuie sa avem intelegere si daca putem sa lucram fara bani. Noi nu mai avem nici spor de preventie si ne luptam zilnic sa nu ne imbolnavim lucrand in conditii dezastruase. Am auzit la radio ca politistii au spor de zambet! Deci zambetul la ei e pe bani! Mie spitalul nu mi-a platit niciodata chiria, imi cumpar halatele si pantofii de servici, la fel si sapunul cu care ma spal pe maini la spital. Fac toate astea si multe altele cu buna credinta dar nu pot sa accept aroganta si nesimtenia altora care actioneaza conform „legii”. Acum cateva zile baiatul meu m-a intrebat: -Ce se intampla daca la alegerile care vin, indiferent care alegeri, nu se duce nimeni la vot sau doar vreo 500 000? Cine stie sa-mi spuna?

17 Răspunsuri

  1. merge lumea la vot , stai linistit !

  2. Va fi turul 2🙂 In care vor veni 100000🙂

    Nu fac parte din sistemul medical (am avut doar un bunic care era medic primar ORL dar din pacate nu mai e )dar tb sa recunosc ca sistemul sanitar din RO la fel ca si invatamantul sunt la pamant !

    O sa me repet pana o sa zica lumea ca is nebun , noi ca si popor nu vom mai exista si progresa daca nu suntem sanatosi si cat de cat scoliti….

    Nimeni nu vrea sa inteleaga asta …

    Devenim incet incet o tara de consumatori si de bolnavi in care numarul mortalitatii depaseste cu mult cel al natalitatii….

    Asa popor asa conducatori…:(

  3. Bine te-am regăsit, primadona!
    Lăsând la o parte cenuşiul cotidian, din care nu ştiu cum vom ieşi de fapt, te invit cu respect să „inhalezi” miresme lemnoase cât se poate de masculine, azi, la mine pe blog, deoarece am o filă dedicată parfumului bărbătesc, predominant! Măcar idei pentru cadou, dar şi miresme lemnoase feminine, şi tot merită să te deconectezi. Zi bună!

    • Imi place mult la tine in casa. Imi plac invataturile tale. Aveam nevoie de ele. Sa discutam si altceva. M-am saturat de nimicuri. O iubesc si pe mica ta mare artista. Multumesc Mirela. Tu si Cella sunteti doua stelute pentru mine. Va urmaresc cu drag.

      • Multumesc, si tu o stea mare si draga! Cat despre ce sa…ceri de ziua ta, iti recomand YSL -Paris sau Opium, descrise la ambrate, la mine, arabescul Rasasi Oil Sonia sau Blue Lady Rasasi, care se gaseste mai rar, Omnia -Bulgari, Guerlain -l’Heure Bleu, Nuit de Noel de Caron, Givenchy -Organza sau Organza Indecence, Coco de Clanel, Mon Parfum de Paloma Picasso. Sper sa primesti unul bun!

  4. he, he … plîngi, că io chiar o fac, nu ştii ce sporuri au ăia din justiţie (ştiu eu) …
    nu contează cîţi merg la vot ci ca întotdeauna cine numără
    şi chiar de-ar merge 2 tot o să iasă cine trebuie… cu o largă majoritate… şi… şi…
    de ce nu închizi tu sursele alea nocive, nu ca să faci abstracţie de „ei” că oricum nu ai cum dar măcar, cît poţi, să te protejezi
    aşa se distruge „în masă” prin semnale subliminale, tot ascultînd la nesfîrşit o să începi să crezi că-i chiar aşa…
    şi nu-i, crede-mă, le trebuiesc motivaţii să ne spele creerele şi să ne transforme în masă de manevră(ceea ce şi reuşesc, se pare) uf… mă lungesc şi nu vreau
    ideea-i să-ţi găseşti „loc ferit” şi dă-i în …
    mai citim, mai mirosim la Mirela, mai batem cîmpii (eu) cu altele
    trebuie să ne păstrăm, cumva, sănătatea mentală…
    am mai făcut-o acum doar ne perfecţionăm, în condiţii noi😆
    hai, capul sus şi respirăm adînc… om răzbi cumva, dar nu oricum
    şi, mai ales, nu cum vor „ei”… sper😆

    • Multumesc frumos pentru spirit luminos! Dintr-o data m-am destins. Ce bine ca nu sunt singura! Ai dreptate. Vin in vizita la tine si la Mirela. Dar sa sti ca m-au afectat destul de mult lucrurile astea urate. Toti vin si incearca pe pielea noastra. Vreau in scoica ta…

  5. daca ar veni la vot 500.000 alegatori…care oricum ar deveni peste noapte 25%, se retuseaza din condei procentul, parca nu stim! Si pot veni si 23 milioane..oricum nu se va intampla nimic bun in tara asta pentru ca alesii, oricare ar fi ei, vor fi preocupati mereu de cresterea averii lor, de afaceri personale, de profituri uriase ale firmelor bunicilor, matusilor si altor neamuri…Cred ca mai trebuie sa treaca vreo 50 ani ca sa inceapa sa inmurgureasca constiinta. Dar s-ar putea ca totusi sa treaca degeaba acesti ani si eu vad ca posibila varianta …”nepotii nostri vor vorbi tiganeste”….asta in cazul in care nu avem curajul sa plecam. Stiu ca suna las, dar mi se pare unica solutie, din pacate.

  6. Imi cer scuze, se pare ca a fost exagerata informatia cu planeta Marte…asa ca am sters-o, dar tot se va vedea mult mai mare planeta Marte, da!

  7. Vino, vino şi tu să inhalezi arome de vis! Te invit cu respect. Noapte parfmată!

  8. io zic mai bine sa le primeasca pe toate. ce naiba, doar vecinu manca ciorba calda, …sau?😀

  9. Multumesc Trex! Gata, esti prietenul meu vesnic!
    Nu le vreau, acu, pe toate, doar vreo doua, trei…

  10. Buna ziua la amiază, primadona! Păstrează cutiuta cu „”notiţe”… că pe al2lea îl aşteaptă o alegere parfumată “dificilă”, dar plină de romantism, nu-i aşa? Succes şi alegeri perfect parfumate!

  11. Primadona, esti acasa, voiam sa-ti spun ca simbata avem o vizita importanta in oras, vine presedintele sa ne guste zaibarul.Detalii atunci. Noapte buna!

  12. servus…
    sa sperăm măcar ca aceia ce vor iesi sa voteze o vor face sa schimbe ceva…
    rectificare? rectificarile lui Boc nu inseamna bani mai multi ci taierea banilor… iar la Sanatate nu se va de nimic, bani se vor duce in schimb la Interne, Justitie, Transporturi si probabil de la Turism, din nou, nu se va taia nimic! Asadar?… Poate pina la toamna se vor destepta mai multi…
    toate cele bune

  13. Daca merg 500.000 va fi mult mai usor sa se fure alegerile.

Lasă un răspuns

