O fata sexy, dar cu un mic defect…

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

more about „O fata sexy, dar cu un mic defect…„, posted with vodpod

Micul defect poate fi trecut cu vederea?  O placi si o duci la tratament sau o vrei asa cum e. Sau nu o vrei deloc?

7 Răspunsuri

  1. Nu o vreau deloc ,dar se poate rezolva si mai simplu :
    ii dam jos proteza cu dintii stricati si o lasam cu dintii ei🙂
    E clar ca are o proteza dupa cum isi tine buzele…

  2. =)), misto, io credeam ca e vorba de degetu ala de la picioru stang care e putin mai ridicat

  3. sau nu, mi s-a parut🙂

  4. Un defect uşor remediabil…

  5. Remediabil, cum spune dl. Vania.
    N-ai fost demult la mine…Te invit la o nouă pagină intens parfumată, vei avea sigur, un parfum şi pentru tine, la mine! Te astept! O duminica frumoasă!

  6. pai scoti dintii aia si pui altii noi:D si arata si mai bine decat dintii naturali:P deci e chiar ok ..numai k trebuie putina investitie.. dar la cum arata in rest isi merita investitia:P nu credeti?

  7. super tare videoclipul, tot mă holbam să văd defectul =)) am vrut să dau stop la video, am crezut ca e doar fake =) dar la sfârsit am văzut si eu defectul.. OMG

Lasă un răspuns

