Intrebare

Ce s-a schimbat in Romania in ultimii 20 de ani?

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

more about „Intrebare„, posted with vodpod

 

12 Răspunsuri

  1. lumea..e mai rea..
    economia ..a scazut..
    piata financiara..a scazut…preturile au crescut,salariile au scazut

  2. tara noastra a involuat din punctul meu de vedere, mergem pe un drum total gresit. Oare cum o sa fim peste inca 20 de ani?

  3. Multe s-au schimbat Primadona, chiar foarte multe.Dar in rau nu in bine.De 20 de ani nu am mai plecat in concediu.De 20 de ani string bani sa-mi schimb masina si nu reusesc,de 20 de ani platesc lucrarile agricole degeaba si nu scot recolte nici pe jumatate si tot trec anii si nu se mai vede nimic in urma noastra.Meritam asta ?Cine poate sa ne spuna.Refuz sa-mi mai pun intrebari la care nu pot sa dau un raspuns.Supravietuire la limita acesta e prezentul.

  4. Suntem mai saraci sufleteste sigur.
    Maj. oamenilor uita de cei din jur pt ca singura preocupare e banul.

  5. Citim mai putin…scoala NU mai e ce a fost, nici pentru copii, nici pentru pofesori…(am ajuns sa imi dau demisia din invatamant titular Cluj, ca eu cheltuiam pe tansport si materiale, (eram chinuita de tuse in cauza strigatelor….nu mai e respect, iar colegii erau rai incat nu pot povesti…) NU trebuie sa uitam minciuna si porcaria ceausista, da nici asa, ca am avut cosmaruri ani de zile doar gandindu-ma ca atunci, in 21 puteam usor sa fiu si eu impuscata, ca eram in piata aia, unde s-a tras..cosmaruri gratuite…IMI PARE RAU CA AM FOST ACOLO SI MI-AM RISCAT VIATA PENTRU NIMIC…in rest, sper ca macar copiii nostri sa aiba un viitor mai bun si mai linistit, o viata adevarata. Sa luptam pentru asta, dar uniti si demni, nu alegand aiurea si plafonandu-ne, chiar de-ar fi sa lasam tara asta goala, ca apoi tot revenim noi! Nu era bine nici inainte, DAR mie imi era mai bine, recunosc. Multa fericire! Treci pe la mine, am ceva nou, arta. Seara buna!

  6. Aparent, fără legătură: te invit la o pagina de caricatură semnată Honore Daumier. Seară bună!

  7. Cella, ce tre sa strigi asa?😛

  8. Sarut mana Primadona! Buna intrebare! Raspunsul? Totul: din mai putin rau, in foarte rau! Eu totusi, sunt optimist si cant:
    Foaie verde de dudau
    Si-o sa fie si mai… bine!

    Un sfarsit de saptamana minunat, alaturi de cei dragi!

  9. Trex
    am făcut un rezumat la ce scrisesem şi m-am speriat, io de mine, am şters
    n-am vrut să aduc ncazuri p-aici şi mi-am zis că dacă urlu mă înţelege careva

  10. Interesante probleme abordezi pe blogul tau. Pentru noi poate nu s-au schimbat multe , si , da, cum spuneau alti comentatori, e din rau in mai rau, dar: pentru copiii nostri, perspectivele sunt altele. Ei au alte sanse de a se realiza, de a pleca, de a se remarca…Chair daca invatamantul e asa cum e ,si dascalii nu sunt toti icoane de inchinat,(depinde de la liceu la liceu, de localitate, de talentul si vocatia fiecaruia), copiii nostri isi pot face alta viata, aici sau in alta parte.

Lasă un răspuns

