Biata noastra tarisoara!

      Am fost plecata zilele astea la Brasov si de acolo am dat o fuga pana acasa, la Campulung in Arges. Am vazut iarasi tara asta minunata, dar nu am putut sa nu gandesc: pacat ca e locuita. Tot ce a creat natura a stricat omul. Ne ingroapa gunoaiele. Am putut vedea scena de la Cerbul de Aur si gunoaiele aferente. Erau inca acolo.

 Orasul e frumos si am intinerit putin plimbandu-ma prin locurile pline cu tineretea noastra. Muntii erau acolo, neschimbati. Orasul e plin cu cersetori. La tot pasul era o mana intinsa. Lume buna, telefoane bune, peste tot puteai asculta povesti colorate de viata. Nu te poti plictisi nici pe strada, nici in magazine. Suntem o mare familie, fara secrete. Pe sosea era sa ne lovim de foarte multe masini tari si „super tari”, conduse inteligent de soferi gelati ce aveau la gat multe medalii de aur.

In plimbarea aceasta mi-am dat seama, daca mai trebuia, ca la noi in judet totul a ramas in urma, ca avem strazile cele mai rele, gropile cele mai multe si cladiri proptite cu lemne ca sa nu se darame, tocmai in centru orasului. Cum am intrat in Satu Mare, mi-am dat seama ca am suspensii prea tari la masina. Dar nu-i nimic, ma duc la spital maine si uit de toate supararile. Acolo avem de toate. Asa ca ,dormiti linistiti, noi o sa avem grija de dumneavoastra! (ca in celebrul slogan).

9 Răspunsuri

  1. ai mei sunt bine?

  2. nu cred ca m-a vizitat cineva si nu i-am dat😛

  3. frumos Campulung Muscel…l-am vizitat o singura data si mi-a placut🙂 e cochet si destul de curat…
    Orasele mari cum este Brasovul, ca sa nu mai vorbim de Bucuresti….sunt mai incarcate de „orice” , de la gunoaie, la Ferrari…asta e din pacate tara lu´papura-voda si a supusilor sai muti si orbi😀
    sper sa nu-mi fur vreo-njuratura….dar cam asta e fratilor tristul adevar!

  4. Sugestiv titlu si trista povestire! Daca vrei sa calatoresti cu masina sau trenul, e imposibil sa nu observi gumoaiele si ruinele ce-ti sugereaza un imens platou de filmare, unde s-a turnat candva un film. Vina pentru toate aceste nu pot fi din pacate aruncate in spinarea altcuiva din afara ci a romanilor nostri, certati cu simtul gospodaresc, cu bunul simt si nepasarea. Ce mai conteaza pentru el ca acolo, in natura, unde s-a recreat cu familia cateva ore taman tone de hartii si pet-uri? Ce mai conteaza pentru el ca arunca reziduri din gospodarie pe unde apuca? Principalul e sa scape de ele! Simtul civic si gospodaresc, la noi a ramas la nivel de secol XIX.
    Sugestiv titlu si trista povestire! Daca vrei sa calatoresti cu masina sau trenul, e imposibil sa nu observi gumoaiele si ruinele ce-ti sugereaza un imens platou de filmare, unde s-a turnat candva un film. Vina pentru toate aceste nu pot fi din pacate aruncate in spinarea altcuiva din afara ci a romanilor nostri, certati cu simtul gospodaresc, cu bunul simt si nepasarea. Ce mai conteaza pentru el ca acolo, in natura, unde s-a recreat cu familia cateva ore taman tone de hartii si pet-uri? Ce mai conteaza pentru el ca arunca reziduri din gospodarie pe unde apuca? Principalul e sa scape de ele! Simtul civic si gospodaresc, la noi a ramas la nivel de secol XIX.

  5. …fără nici o legătură…mai bine!
    Te invit cu drag sa te parfumezi, azi am Chanel No 5!

  6. Bine te regasesc, Primadona!
    wow, ce poza superba: tu, acolo, in Croatia, sub florile acelea ireal de frumoase….ce vremuri de neuitat!
    Vino sa alegi ceva pentru iubitul tau, ca merita! O zi buna!😛

  7. @primadona
    N-are rost sa te superi ca asa e el. Promite si dupa aia mai vedem noi…

Lasă un răspuns

