Aspirina si piramidonul

Asa e omul, intreaba, nu da cu pumnul…

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

more about „Aspirina si piramidonul„, posted with vodpod

 

10 Răspunsuri

  1. Frumos frumos.Uite ca faceau si romanii comedie.

  2. cat poate fi de frumos! te mangaie pe ureche! ce sa zic, io-s sensibil la umor, la orice fel de umor. insa atunci cand te aduni mai multi prieteni de varsta mea, nu stiu daca e normal insa, cel mai mult se rade pe teme de sex.
    si probabil de-aia un umor de genu asta pare atat de fain. n-are nici politica nici sex , nimic deplasat in el. si totusi e superb

  3. Amintiri din vremri de comedie adevarata, faceau actorii nostri MARI, si erau destul de multi mari…niste poante! Unde-i umorul, domne’? Nu-i, sau nu-l mai gasim pe la noi, sau ar mai fi, dar probabil nu are…rating!😉 Marin Moraru, ce actor!🙂

  4. Primadona,ce bine te-ai gandit.Parca sceneta asta te scoate din amaraciunea asta zilnica.Sa ai o noapte linistita.

  5. Chiar asa. ma duc sa-mi iau pastila. Sa o iau cu cafeluta?

  6. 😆
    am luat-o şi eu(pastiluţa naturisă)… cred că nu ştiam cum, acuma îşi face deja efectul

  7. 🙂
    frumoase imagini

  8. Umor spumos, facut de niste mari artisti!

  9. multumesc, multumesc, multumesc pentru ca multumita tie am inceput o zi cu un zambet pana la urechi

  10. Mi-a dat mie dureri de cap, dar doctorului… !

Lasă un răspuns

