Oare…

Am deschis astazi televizorul pentru cateva minute si i-am vazut pe alesii nostri cum se pupau si radeau de mama focului in Parlament. Si era Parlamentul Romaniei!  S-o fi terminat criza si eu nu stiu? S-or fi primit bani pe „gratis” si eu nu stiu? De ce radeti fratilor ca noua nu ne arde de ras!

8 Răspunsuri

  1. Mama lor de politicieni!!!!

  2. Radeau probabil de armata de grevisti ce-si cereau drepturile pe-afara! Vai de mama noastra!

  3. Televizorul meu o fi defect, că-l dădea pe domnul Avramescu…

  4. Buna sera, primadona!
    Eu pe alde’ astia doar razand ii stiu, parca-s idioti.
    EI nu au probleme.
    EI au salarii foooooaaarrtteeeee mari.
    EI o duc bine.
    EI sunt deasupra oricarei legi, crize, situatii limita.
    EI nu au de ce isi faca griji, merge treaba.
    Si atunci te intrebi (firesc) :”de ce n-ar rade?”
    Mama lor, cum bine zicea mai sus cineva.
    Weekend frumos!

  5. Primadona, multumesc pentru comentariul care mi-a fost emblema de-atunci:”Fara artsiti am fi mult mai tristi!”. Multumesc!
    Un mic dar:

    http://video.google.com/videosearch?hl=en&q=arpege%20lanvin%20perfume%20youtube&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wv#

    Continuarea povestii, la mine! Te invit cu respect!

  6. Nu stiu ce va fi din tara asta, dar daca merge tot asa, ma mut in alta tara🙂

  7. Ce sa zic?Nu au pic de respect fata de cei care i-au ales..,dorm,rad,citesc presa…ii doare undeva de tot ce se intampla in tara…hehehe,credeam ca doar pe vremea lui Ceausescu se potrivea vorba”timpul trece,leafa merge,noi cu drag muncim”… :))

Lasă un răspuns

