Grigore Vasiliu Birlic – Titanic Vals

Fara nici o legatura cu alegerile de acum. N-ai sa vezi asa ceva!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

more about „Grigore Vasiliu Birlic – Titanic Vals„, posted with vodpod

 

7 Răspunsuri

  1. ticalosul,nemernicul si nenorocitul! :)bine ca in zilele noastre nu se poate intampla una ca asta!:)

  2. ţin minte că eu la filmul ăsta(mă rog, piesă deteatru filmată) am plîns… pe mine Imensul B.m-a făcut să plîng în mai toate rolurile lui
    dacă mă întrebi nu aş şti să spun de ce dar mi s-a părut că are un tragism copleşitor
    la prima mea ‘vizită’ la C.Bellu, cîndva demult, i-am căutat mormîntul să-i aprind o lumînare
    e undeva departe de ceilalţi, alături de soţia lui(m-a impresionat că avea numele meu, nume suficient de rar) şi are un bust cu o pălărie imensă, mexicană
    pînă şi aşa mi s-a părut tragic şi m-am tot întrebat cine i-a făcut aşa ceva pînă şi acolo…
    nu, nu mi s-a părut potrivit şi mi-am cerut iertare
    nici asta nu ştiu de ce… aşa mi-a venit
    de multe ori oamenii nu trec cu ‘vederea’ dincolo de ce ‘se vede’… păcat

  3. Birlic, un mare, mare actor! Are dreptate Cella: si mie-mi par toate rolurile lui din filme, desi comice, extrem de tragice. O duminica excelenta!

  4. @Nea Costache- mie nu rolurile mi s-au părut tragice…
    şi tocmai pentru asta îl consider un Actor, Imens

  5. Frumos jucat! Nu sunt familiar cu filmele mai vechi si la inceput stateam chiar sa-mi dau seama daca multimea aclama sau buuia. Apoi mi-am dat seama ca toti strigau ura!. Nu ma votati! zicea el.. Desi nu am vazut filmul cred ca l-au votat. (o strategie interesanta)

Lasă un răspuns

