afis electoral

Aveti incredere in ei!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

 

Eu m-am cam saturat de toate discursurile. Toti au uitat de noi.

11 răspunsuri

  1. Nu se ascultă discursuri în perioada asta, ca să ne păstrăm intenţia de vot!…

  2. Vania, iti e teama sa nu te convinga derbedeul sa-l votezi?

  3. Foooooooarte tare!!!!!

  4. ce departe sunt…
    de la mine nu se vede şi nu se aude NIMIC!
    şi chiar nu-mi pasă de ‘uitările lor’
    e important, şi acum, ca EU să NU UIT!!!

  5. Nu mai casca ochii la halul in care e economia, acuma ii roade hayssam. bleah!
    Noi sa fim sanatosi!

  6. Un banc bun Primadona:

    Adrian Nastase, Theodor Stolojan si Traian Basescu naufragiaza pe o insula pustie. Aflati pe plaja, Nastase se erijeaza in conducator al grupului si le propune sa o ia toti trei pe alta parte ca sa poata sa isi creasca sansele de a gasi resurse pt supravietuire. Zis si facut, se despart. Nastase merge ce merge prin padure, cauta, ciuleste urechile, dar degeaba! Nici urma de ceva comestibil, cat de cat…
    Intr-un final, ajunge intr-un luminis in care Basescu tocmai isi facea un gratar!
    Fericit, se duce la el si il imbratiseaza!
    – Bravo, Basescule! Mai Traiane, eu intotdeauna te-am admirat. Stii sa te descurci in orice situatie, se vede ca ai fost marinar… ce mai, esti tare! Auzi, intre noi fie vorba, mie Stolojan asta nu mi-a placut niciodata!
    La care Basescu, sec:
    – Nu-ti place, nu mananci!

    O zi frumoasa!

  7. ‘ incolo de politica! Hai sa (ne prefacem) ca ne parfumam. Sau…mai stii? Pentru ca MERITAM! 😛

  8. Nu aveti incredere in nimeni! :))

  9. ne mai rămâne de zis: La toţi ni` greu şi toate’s scumpe…

Lasă un răspuns

