Cafeaua de dimineata

Ceea ce va doresc si voua…

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

more about „Cafeaua de dimineata „, posted with vodpod

 

4 Răspunsuri

  1. Am băut-o, acum sunt la al doilea ibric.

  2. Nu beau cafea😛 nici nu fumez…

  3. @Trex
    Nu pot intra pe comentarii la tine.
    Mi se blocheaza calculatorul.
    Si vad ca altii pot. De ce oare?

  4. Cafeaua e unul din putinele ”luxuri” pe care mi le mai permit. Traiasca! Adevarul e ca alte vicii nu am, poate doar … parfumul, dar ala mai rar, ca tine mai mult un flacon. Cafeaua, ce ne-am face fara ea? Exact asa: cu bucatele de zahar brun, yummy!
    Seara frumoasa!

Lasă un răspuns

