Senzational!

     Astazi am avut motive serioase de mandrie(???) cetateneasca. Am citit in ziarul local o informatie senzationala: municipiul nostru a fost nominalizat la gala Zece pt Romania de la Realitatea TV.

Si eu care credeam ca suntem un NV indepartat si uitat de toata lumea. Atentie la 21 dec.! Am emotii!

 Deci dragilor spuneti macar trei motive pentru care s-a putut face aceasta nominalizare.

11 Răspunsuri

  1. Chiar nu inteleg cum de am fost nominalizati….!

    Cineva a facut lobby….

  2. Interesant pentru nominalizarea noastra, chiar uimitor…

    Cred ca unul din motivul nominalizarii sunt gropile satmarului,

  3. nu uitati sa trimiteti mail, am specificat la darius de ce

  4. Trexel ce mail?😛

  5. E banc?
    Daca da, ziceti-mi si mie ca sa rad…🙂

  6. Sunt date statistice, atât tot😀 Poate ar trebui să ne dea un pic de încredere? No, tocmai am venit din Negreşti, acolo a nins frumos şi s-a aşternut şi mai frumos prin parcuri. Oraşul e luminat în toate culorile. Ce mai, iarnă adevărată nu ca la noi😦

  7. Deci nu e banc respectiv nu e de ras ca e de plans.

  8. felicitări!!!
    o să vă ţin PUMNII:D

  9. VAIIIIIIIIIIIIIIIII
    acuma am văzut-o pe CRINA
    ce dorrrrrrrrrrrr mi de ea😦

  10. Crina,poate Negrestiul trebuia sa fie orasul ales…
    Statistic si eu o duc bine, ca in melodia aia, „aparent ne merge bine”!
    Din pacate nu pot sa mai am speranta .
    Orasul acesta e jalnic. Noroc cu magazinele. Asa este si el luminat. Se prefera intunericul pentru a nu avea detalii!
    In rest, imi pare foarte bine ca ai aparut. Mi-ai lipsit! Avem nevoie de focul din parul tau.

  11. Pentru chestia asta „senzationala” eu am o posibila (inca nu am verificat-o „din trei surse”, hi,hi,hi !) explicatie: a avut un rol mkutz si faptul ca Victor Constantinovici este cumnat cu Costi Rogozanu, care e editor-sef la realitatea TV. Plus, vorba Crinei, statistica… (aia cu care, zic-se, se poate demonstra orice). Da’ , pe scurt, e bine ca mai aude lumea de Satu Mare, nu ?

Lasă un răspuns

