Poveste trista de iarna

Acum 20 de ani era tot o zapada ca asta, dar noi eram cu siguranta mai fericiti. Nu eram asa de speriati de troienele de zapada. Pentru noi toti era un semn de puritate, de un nou inceput. Neaua cadea peste trupuri insangerate, sangele era sacrificiul suprem, era plata pentru libertate.

Urmaream cu ardoare Revolutia la televizor. Ce naivi eram! O fi fost sau nu revolutie adevarata, asta nu vom sti niciodata. Un lucru stim sigur. Multi au crezut si mai cred inca in ea. 

Le multumesc celor ce s-au jertfit pentru noi si ii rog, ca de acolo, de sus, sa ne mai ajute o data.

12 Răspunsuri

  1. aveam atunci 18 ani si am fugit toti de la serviciu in centrul nou.cat de naivi eram,dar frumosi.pana una alta ar fi bine sa incercam sa ne ajutam singuri.🙂

  2. Eroii nu mor niciodata!!! Imi place sa citesc, sa ma uit la filme cu continut despre Revolutia dn `89. Pacat ca nu am fost mai maricel cu vreo 10 – 15 ani, sa fi putut lua si eu parte la acest mic apogeu al trecerii la „democratie”.

    Imi place o mica poezie:

    „…Cine-a tras în noi 16-22?
    Cine-a tras în noi după 22?
    Doamne, cât o să mai minţi
    Copilaşii prin părinţi?
    Doamne, cat o să mai ţii
    Ucigaşii de copii?”…

  3. Solutia este simpla, se numeste Noua Zeelanda, sau Australia, sau…

  4. unii dintre noi tot naivi au rămas:(
    trist este că de data asta…
    şi cît de mult am crezut că au să „vadă”
    nu ne ajută nimeni… doar noi…
    iar noi… lipsim:(

  5. sau sa ne ierte ….pentru neputinta si nestiinta noastra….din pacate.

  6. Aş fi vrut să urmăresc Revoluţia la televizor, da-n Timişoara a fost cu acţiune…

  7. Nu mai cred în nici un fel de revoluție, am început să mă ”obișnuiesc” cu jaful la drumul mare. A fost un furt și NOI am fost jefuiți, o hoție istorică de proporții. De cine? Bună întrebare!
    ……………………….

    Sărbători fericite!
    http://mirelapete.dexign.ro/2009/12/craciun-an-nou-decembrie-%C8%99i-noi/

  8. Sărbători Fericite fericite :*

  9. Crăciun minunat, draga mea, gînd cald şi îmbrăţişări
    Sărbători luminate să aveţi

  10. Vine anul nou, trebuie sa reimprospatezi blogul…

  11. Să dea Dumnezeu să fie 2010 un an mai bun, noi sperăm și vă dorim și vouă, dn suflet, acest lucru: An Nou Fericit!
    http://mirelapete.dexign.ro/2009/12/hai-sa-fie-un-2010-bun/

Lasă un răspuns

