2010

Oare ce sarbatorim noi de Revelion?

Suntem bucurosi ca am rezistat un an intreg, am putut vedea rasaritul in fiecare dimineata, am trait, cu alte cuvinte.

 Suntem bucurosi ca avem posibilitatea de a vedea ce se intampla in anul ce vine.  Deci sarbatorim viata si speranta!

La muli ani !

Va doresc sanatate si noroc!

7 Răspunsuri

  1. Primadona, vreau să ai
    Multe bucurii să dai
    Cei din jur, să te iubească
    Grădina să-ţi înflorească

    ,,LA MULŢI ANI,,

  2. La multi ani ! Sa fiti Sanatosi si Fericiti !

  3. La mulţi ani, cu pricini de prăznuire!

  4. Deci, dupa cum mai ziceam La muli ani si multa fericire in anul care vine.

  5. 2010!!!
    La mulți ani !!!

  6. Si din partea mea un calduros,,LA MULTI ANI!”

  7. la multi ani fericiti draga mea..cu soare si bucurii, cu zambet si veselie, cu realizari si vise implinite!

Lasă un răspuns

