Anul care a venit…

   Afara se pregateste de Boboteaza.

 Asta inseamna ca Dumnezeu nu ne-a uitat  si spala pamantul de rele, il albeste si ingheata raul…din noi.

 Pasiti cu grija in noul an(de munca, bineanteles) care incepe maine. Sa fim mai buni pentru ca totul in jurul nostru e pregatit sa fie rau.

Voi ce asteptari aveti? Eu astept Pastele!

8 Răspunsuri

  1. eu nu astept nimic

  2. corina cretu incearca sa lanseze o idee, o noua formatiune in locul ofcinei.
    ce parere aveti Domnule sindicalist?

    Noi va recomandam DIZOLVAREA si recrutarea de tineri, model H PRIGOANA si veti invinge din 2015.

    Groparii social democratiei din ROMANIA trebuie eliminati cat mai rapid, altfel veti ajunge o ofcina sub 5%.

    incercati partida tiganilor aveti multe elemente buna, de altfel nu va este straina.

    La IASI nECHITA incearca negocierile cu PDL, dar nu va fi primit a fost scamator.

    Sa cred ca sunteti timid ca nu incercati sa comunicam sau ati pierdut orice speranta.

  3. Eu ma astept ca ma astepti. 🙂

  4. Tot Paştele…

  5. eu Crăciunul pe rit vechi

  6. Eu atunci, astept caii.🙂

  7. Eu astept ziua de nastere a baiatului meu, apoi a sotiei… mai astept Pastele! Aaaa, da: astept in primul rand sa-mi mai bage aia ceva bani pe card ca sufla un vant…
    O zi frumoasa Primadona!

  8. Primadona, ai observat cat de mult ne dorim sa treaca, sa vina altceva, sa vina, vorba ta, Pastele…si ne dam seama, oare, ca din al nostru timp…trece? Sau nici nu ne mai pasa! O seara frumoasa!

Lasă un răspuns

