MĂMĂLIGA

   Astăzi mi-am făcut o socoteală! Dacă din 50 scădem 20 ne rămân 30. Oare trebuie să mai treacă încă 30 de ani ca să se întărească iarăşi mămăliga? De asta moale m-am cam săturat! Dar oare mai am răbdare înca 30 de ani? 

15 Răspunsuri

  1. La mine deja e chestie de zile….

  2. […] Primadona25, bine ai venit, mă bucur să te cunosc! Şi eu îi mulţumesc lui Vania că te-a trimis pe la mine. […]

  3. Primadona,mămaliga asta e fină rău,greu o să facă explozie.

    Iţi doresc răcoare -n casă,
    Doar pâine caldă pe masă
    Deşi-i bună la inimă
    Mămăligă mai puţină…

  4. desi stiu eu la ce mamaliga faci referire…sa stii ca mi-ai facut o pofta de mamaliga……

  5. […] – Salutare, hei, vecine! îi strigă acesta, voios. Ţi-ai luat curte lângă mine? Tare mai sunt bucuros! Mă plictisesc singur-buştean, că n-am cu cine să vorbesc, stă mai încolo un leuştean, dar, cu el, nu prea-ndrăznesc. – Măi, dar tu eşti cam micuţ, ce-am putea vorbi noi, oare? – Păi… cum să-l facem pe Ştefănuţ, să ne accepte în mâncare! […]

  6. Sarut mana Primadona! Eu sper ca astazi mamaliga sa creasca, sa creasca si…sa faca bummmm!

  7. cel mult trei luni…

  8. Dar arata bine mamaliga asta, asa, cu frunza aia in TOP, e chiar apetisanta! Dar e polenta, nu e fiarta,e pripita, asa ca, slabe sanse sa se intareasca…
    O zi frumoasa si un concediu relaxant si odihnitor sa aveti! 🙂

  9. Buna intrebarea! iar mamaliga arata ca o prajiturica…

  10. nasol cu mamaliga asta. Daca stai aproape de ea cand explodeaza, risti sa te arzi 🙂

  11. […] Dunca, Berintan Anca, Iulia Vasvari, Gaby Puşcaşiu, Prima Dona şi să mă scuze de cine am […]

  12. pai ai de ales
    trebuie sa astepti

Lasă un răspuns

