Factor de stres

Zilele acestea am avut probleme cu cardul de  salariu. Din vina mea, cardul a fost declarat invalid. Nu am citit pe el ca in luna aprilie imi expira. Asa ca luni m-am dus la banca sa rezolv situatia. Mi s-a spus ca trebuie sa merg la sediul central. Acolo surpriza. Cica trebuie sa incerc la doua sucursale. M-am suparat. Si aveam si motive. Fusesem filmata pentru ca nu facusem o parcare corespunzatoare. Functionara mi-a zis sa vin a doua zi la 9.  A doua zi la 9,30 era prea devreme.  „veniti mai tarziu.”  La a treia incercare am reusit(dupa ce am dat niste telefoane). Dar, cardul este valabil numai doi ani…

12 răspunsuri

  1. Ce frumoase vremuri erau când mergeam la contabilitate şi ne luam plicul cu leafa….

  2. […] – Şi, dacă se poate, să nu fie cine ştie ce urâciune! […]

  3. pai doamna draga, daca nu-i bagati pe la origini…
    cu niste jigodii de-astea, pe banu meu, io nu-mi permit sa tratez in termeni diplomatici
    si ce mai faceti, apropo? daca io nu mai merg vinerea la cumparaturi…noroc bun 🙂 nu ne mai vedem. cand trec prin fata distinsei dvs resedinte…nimic niciodata… altadata lumea avea cate o bancuta la poarta, mai statea sa salute trecatorii…acu, cum bine spuneam, noroc bun 😛

    • @ Trex

      Noi, facem si atat! Nici nu stim ce!
      Totusi ceva bun se intampla.
      8 mai pentru noi, familia, este o data importanta.
      Asa ca o sarbatorim cumva…
      Voi ce mai faceti?

  4. […] Pentru a-i face să înflorească și  la tine-acasă, atunci când rochiile albe și dulci de  petale vor pieri, sau când voluptoasa vară va reveni tandră și leneșă, cu arome mult mai tari, de crini și […]

  5. […] Lucia Verona , maminineta, Mana Ciutacu, Maria Postu, Matilda, Mirela Pete, Oana, Poeta Maria Barbu, Primadona, Pucca, Roxana Iordache, Sibilla, Simona Ionescu, Stefy, Strumful, Strumfita cu esarfa, […]

  6. […] Lucia Verona , maminineta, Mana Ciutacu, Maria Postu, Matilda, Mirela Pete, Oana, Poeta Maria Barbu, Primadona, Pucca, Roxana Iordache, Sibilla, Simona Ionescu, Stefy, Strumful, Strumfita cu esarfa, […]

  7. […] Lucia Verona , maminineta, Mana Ciutacu, Maria Postu, Matilda, Mirela Pete, Oana, Poeta Maria Barbu, Primadona, Pucca, Roxana Iordache, Sibilla, Simona Ionescu, Stefy, Strumful, Strumfita cu esarfa, […]

  8. hehhehehe, hai sa iti zic ce mi s-a intamplat mie cu cardul 🙂
    Cand am completat datele ptr card eram proaspat venita in USA si am trecut o adresa din Romania, chiar pe cea a bunicilor..caci aia mi-a venit codul postal in minte si era mai scurta..”comuna X, satul Y…”
    Toate bune si frumoase pana sapt trecuta cand mama imi spune ca a primit un plic din America cu un card bancar…al meu, logic. Desi nu-mi expirase cardul….s-a gandit banca sa le schimbe si cum a vazut ca nu raspund la emailurile trimise(vreo 5…) mi-a pus frumusel cardul in pliculetz……si via Romania….
    ei, ce zici de asta?

    • @Loreley
      Sa-ti mai spun ceva: mi-am facut pasaport nou si de la Bucuresti, plicul cu adresa mea a ajuns la Politia Satu Mare de unde l-am luat! Ziceau ca trebuie sa aiba evidenta pasapoartelor. Ca si cand nu ar exista internet.

  9. […] Pentru a-i face să înflorească și la tine-acasă, atunci când rochiile albe și dulci de petale vor pieri, sau când voluptoasa vară va reveni, tandră și leneșă, cu arome mult mai tari, de crini și […]

Lasă un comentariu