Am vazut paduri fericite!

     Duminica de Paste am petrecut-o intr-un cadru extrem de pitoresc, in Germania. Era un parc natural, o padure frumoasa, frumoasa…

Toate culorile pamantului parca si-au dat intalnire acolo. Era liniste, curatenie, frumusete.

Si erau multi oameni de toate varstele. Si stiti ce? Nu mirosea a gratar sau a mici, nimeni nu bea si nici nu faceau galagie pentru a arata cat sunt de bucurosi si ce bine se distreaza. Erau spatii amenajate pentru exercitii fizice pentru adulti si copii si culmea, erau si folosite.

Stiti ce bine aratau oamenii varstnici? Si aveau pofta imensa de viata. Toate chipurile erau luminoase, binevoitoare.

Unii s-au asezat pe patura lor, altii la mesele special amenajate si au mancat ce si-au adus de acasa. La sfarsit fiecare si-a strans gunoiul. Padurea respira linistita si odata cu ea si noi. Cine a vrut sa manance ceva elaborat a mers la un local grecesc unde se serveau mancaruri excelente. Acolo am mancat si noi o portie de miel foarte, foarte gustoasa si bine înteles si alte bunatati. Cand am revenit acasa nu mai stiam nici cat costa o paine, asa de mult ne-am desprins de tot ce inseamna viata de aici. Dar poveste are si sfarsit si vom merge de maine la lucru. Si acum ne gandim ca e bine, pentru ca primele stiri auzite la radio in RO au fot despre multe disponilizari.

DOAMNE ajuta-ne si pe noi!

6 răspunsuri

  1. Sehr schön!

  2. Buna ziua
    Va scriu in speranta unui schimb de linkuri – 3 way link exchange – in sensul ca eu voi pune pe site-ul http://iasi-city.com iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ
    Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.

  3. […] Georgi, Supravieţuitor, Carmen Negoiță, Ilarie, Gabriela Cimpoca, Gabriela Elena,  Cati, primadona25, Daurel, […]

  4. […] Nea Costache, Gina,   Teo Negură, ,Vero,  Georgi, Gabriela Cimpoca, Gabriela Elena,  Cati, primadona25, Daurel, Vera, Silavaracald, Vania, Ilarie, Haicasepoate, Gabi123,  Luna pătrată, rokssana, […]

  5. […] Costache, Manolita şi Mana, OanA mea specială şi Ada cea încă nespusă dar …  , Adrian, PrimaDona şi Al2lea mereu , Elisei- draga dragelor … dintre florile gîndului […]

  6. foarte,foarte frumos!

Lasă un comentariu