2 decembrie

A trecut 1 Decembrie si implicit si ziua alegerilor! Am lucrat de ziua tarii! Mai bine, pentru ca toate aceste evenimente m-au facut sa simt o greata imensa! Si acum ,ca si altadata ,ma simt tradata ! Am fost la vot si am fost degeaba! Tot aia e !! Simt dezamagire si descurajare! Sintem prinsi in spirala si nu mai putem scapa! Prost este ca spirala are sensul in jos. La mine in oras este dezastru! Sint prea multe ambitii, prea multe orgolii si mai ales are bani cine nu trebuie! Daca nu ai bani nu ai valoare si nu te cunoaste nimeni! Pe scena politica sint aceleasi persoane care schimba locurile intre ele. Nimic nou si mie mi-e greata! Si acum a cistigat cine nu ne merita! Si urmeaza inca 4 ani si eu voi fi mai plictisita cu acesti 4 ani! Am speranta, ca de obicei, numai in Dumnezeu! EL nu m-a tradat niciodata! Noroc ca cerul este senin ,e caldut,si sint si citeva raze de soare. Macar consumam mai putina energie termica….Si aici tot D-zeu ne este alaturi…Altora nu le pasa!…Asteptam noi taxe….

Lasă un răspuns

