Voi ce vreti sa faceti maine?

Eu nu mai stiu!

Am avut o vara teribila. Cel mai rau a fost ca mama mea a suferit o fractura de col femural pentru care am luat-o la mine si a fost operata. Acum e mai bine.

Si nu stiu daca e rau sau bine dar copilul meu pleaca din tara! Am emotii dar sper sa fie bine. Aici nu si-a gasit locul…

21 răspunsuri

  1. […] 1614), pictor spaniol manierist Simona Ionescu Simona, Sfaturile bunicii Teo Negura Tetris, primadona25, Vaca foarte verde […]

  2. Draga primadona, mi-a fost dor de tine!
    Copiii stiu mai bine ce au de facut! Daca noi, parintii, am fi stiut mai bine, nu ajungeam aici. E teribil, asta nu e trai, e o supravietuire la limita. Ca sa ai o vacanta, trebuie sa renunti la renovarea apartamentului, de pilda. Sa porti aceeasi pantofi soi lista poate continua…Asta e un banal exemplu….Daca al tau fiu, pe care il cunosc din frumoasa postare de la absolvire, si-a gasit un loc mai bun, in care va profesa meseria lui (sau alta meserie), in care OMUL si MUNCA sa fie PRETUITE si PLATITE, atunci oriunde e mai bine. Se va intoarce mai rar, dar cu zambetul pe buze. Decat zilnic si fara chef, cum vad atatia tineri, fara speranta…
    Numai bine copiilor nostri si noua, ca sa avem grija de ei, indiferent unde vor alege sa traiasca BINE!

  3. Am zi liberă şi ţin să mă odihnesc până nu mai pot… 🙂 Poate mai pe la prânz voi ieşi un pic să văd ce mai e nou prin sat.
    Deci încă un „guler alb” ne părăseşte ţărişoara…
    Aloooo Cotroceni, se aude?

  4. Îmi pare rău pentru ce a păţit mama ta. 😦 Cât priveşte faptul că fiul tău pleacă din ţară, ce pot să spun? E dificil. Contează să-i fie bine, iar noi, mămicile, părinţii, în general, am face orice pentru binele copiilor noştri. Îţi doresc putere, draga mea, iar fiului tău, drum bun şi să aibă noroc!Te îmbrăţişez.

  5. Primadona, nu fi necăjită dacă copilului îi e mai bine plecat, asta este.Ce să facă la noi, nu e deajuns că suferim noi destul.Sănătate multă mamei tale.Hai zîmbeşte!

  6. […] Mircea Suman, Mirela Pete, Nataşa, Adele Onete, Oana Clara, Oceania, Oplisme, Orestuca, Orfiv, Primadona, Pro Atitudine, Pui de eschimos, Chat Noir, Rodica, Răzvanrc, Scurtul, Sebra, Simion Cristian, […]

  7. foarte bine face!!!

  8. […] Flavius Obeadă, Gabi123, Gabitzu, , Vania, , Madi, Maria Barbu,  Nataşa, Adele Onete,  Orfiv, Primadona, Pro Atitudine,  Stropi de suflet, Supravieţuitor, Teo Negură,  Theodora […]

  9. stateam acu cativa ani cu Ma’sa si vorbeam despre copii nostrii. Ne gandeam ce s-ar intampla daca ar fi plecat din tara, pe meleaguri mai ” calde”. Am ajuns la concluzia ca poate i-am vedea mai des decat isi vad parintii mei fiul. Cu ocazia asta imi fac mea culpa: da, ajung la Satu Mare, la parinti, o data pe an, si sunt doar 300 de kilometri. Daca eram plecat afara, sunt sigur ca as fi venit cel putin de doua ori pe an: de pasti si de craciun. Deci nu fii trista, fii sigura ca-i va merge mai bine, si poate-l vei vedea mai des decat daca s-ar muta la Timisoara, Bucuresti, Brasov, sau aiurea in tara. Ii doresc succes din inima. Bucura-te pentru el.

  10. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.

  11. […] Priviţi şi ascultaţi cu atenţie acest documentar marca TVR 2. Veţi fi suprinşi de informaţiil… […]

  12. […] Voi ce vreti sa faceti maine? […]

  13. […] Voi ce vreti sa faceti maine? […]

Lasă un comentariu