Gradina-oaza mea de liniste

dsc00362

Mi-am plantat in gradina panselute de toate culorile. Incepe sa fie frumos in gradina si sunt fericita ca pot sta in timpul liber in curte. Am montat si o microsera si am scos muscatele la soare. Au inflorit narcisele si peste cateva zile o sa am si o splendoare de lalele. De nu m-ar durea capul ar fi bine. De, presiunea atmosferica scazuta.

dsc00360

6 Răspunsuri

  1. pai da
    io in care timp liber sa stau in curte?

  2. Tot ca si mine de la ora 18-19 in colo. Nu cred ca ai mai putin timp liber ca mine. Eu lucrez” fara numar” si foarte des si sambata si duminica.

  3. facem pariu?🙂

  4. Grădina mea e pe pervaz, dar mai bine decât nimic😀

  5. Tocmai spunea şi Daurel că nu este vorba despre concurenţă, ci despre un lucru pe care fiecare îl face cum poate şi se străduieşte ca mâine să-l facă mai bine ca azi.
    Tocmai ţi-am vizitat blog şi îl găsesc suficient de interesant ca să fiu sigur că-l voi mai vizita.
    Îţi sugerez ceva mai multă grijă la ortografie (primul lucru care mi-a sărit în ochi a fost „neangrijit” care se scrie corect „neîngrijit” pentru că este un cuvânt compus din ne+îngrijit, iar la început de cuvânt se foloseşte „î”! – scuze; este un defect profesional al omului care a făcut multă corectură, printre altele!).
    Deci, concurează … numai cu tine însuţi – însăţi!
    Lasă concurenţa şi caută să scoţi pe blogul ce ai mai bun. În tine şi în cei din jurul tău!
    Fă din blog grădina ta de idei şi fă-l aşa de frumos ca grădina din imaginile postate aici!
    Să ai o zi bună în fiecare zi!

Lasă un răspuns

